Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Model šifrátoru Enigma ze stavebnice Lego Technic
Kupka, Ondřej ; Číž, Radim (oponent) ; Hajný, Jan (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh a realizace možnosti propojit model šifrovacího stroje Enigma, ze stavebnice LEGO Technic a LEGO Mindstorm, spolu se zobrazovacím zařízením a~rozšířit model o možnost zadat jakýkoliv text pomocí Bluetooth klávesnice. Vstupní text je pak spolu s demonstrací funkcionality šifrovacího stroje zašifrován a výstupní šifrový text je zobrazen na obrazovce zobrazovacího zařízení. První část práce se věnuje počátkům šifrování a vývoji šifrovacího stroje Enigma. Následně je podrobněji zaměřena na model Wehrmacht Enigma, na jehož principu byla vytvořena webová aplikace pro obsluhu modelu. Aplikace je navržena na základě speciálního firmware řídící jednotky Ev3dev a~napsána pomocí jazyka Python a Flask. Práce popisuje dílčí části aplikace, jednotlivé funkce a principy. Součástí práce je návod na obsluhu modelu.
Lego Mindstorm EV3 ve výuce programování a robotiky
Páral, Jaroslav ; Dvořák, Michal (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
Cílem je umožnit začínajícím programátorům vytvářet i složitější programy, které již nelze jednoduše navrhnout ve standardním prostředí. Práce porovnává dostupné platformy a na základě výskledků testů vybírá jako nejlepší systém EV3RT. Součástí je návrh objektového API, které snižuje obtížnost přechodu z originálního systému.Zároveň poskytuje vhodnou platformu uživatelům, kterým již standardní vývojové prostředí dodávané se stavebnicí nedostačuje a hledají výkonnější alternativu.
Model šifrátoru Enigma ze stavebnice Lego Technic
Kupka, Ondřej ; Číž, Radim (oponent) ; Hajný, Jan (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh a realizace možnosti propojit model šifrovacího stroje Enigma, ze stavebnice LEGO Technic a LEGO Mindstorm, spolu se zobrazovacím zařízením a~rozšířit model o možnost zadat jakýkoliv text pomocí Bluetooth klávesnice. Vstupní text je pak spolu s demonstrací funkcionality šifrovacího stroje zašifrován a výstupní šifrový text je zobrazen na obrazovce zobrazovacího zařízení. První část práce se věnuje počátkům šifrování a vývoji šifrovacího stroje Enigma. Následně je podrobněji zaměřena na model Wehrmacht Enigma, na jehož principu byla vytvořena webová aplikace pro obsluhu modelu. Aplikace je navržena na základě speciálního firmware řídící jednotky Ev3dev a~napsána pomocí jazyka Python a Flask. Práce popisuje dílčí části aplikace, jednotlivé funkce a principy. Součástí práce je návod na obsluhu modelu.
Lego Mindstorm EV3 ve výuce programování a robotiky
Páral, Jaroslav ; Dvořák, Michal (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
Cílem je umožnit začínajícím programátorům vytvářet i složitější programy, které již nelze jednoduše navrhnout ve standardním prostředí. Práce porovnává dostupné platformy a na základě výskledků testů vybírá jako nejlepší systém EV3RT. Součástí je návrh objektového API, které snižuje obtížnost přechodu z originálního systému.Zároveň poskytuje vhodnou platformu uživatelům, kterým již standardní vývojové prostředí dodávané se stavebnicí nedostačuje a hledají výkonnější alternativu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.